Avustralyada yapılan araştırmalara göre diyet yaparken ağırlıklı olarak süt ürünleriyle beslenenlerin daha rahat kilo verdikleri görüldü
Avustralyada yapılan araştırmalara göre diyet yaparken ağırlıklı olarak süt ürünleriyle beslenenlerin daha rahat kilo verdikleri görüldü. 40 kişi üzerinde yapılan araştırmada 3 ay boyunca,bazı kişilerin sadece süt ürünlerini tüketmeleri istendi.Günde 5 öğün süt ürünü tüketen grup daha hızlı bir şekilde kilo verdiler. Ayrıca tansiyonlarıda normale dönerek göbek yağlarıda erimiş oldu.
KISIRLIK NE DEMEKTİR?Çalışanların pazartesi sendromuÇOCUKLARDA TUVALET EĞİTİMİGribal Enfeksiyon23 Kasım 200802 Temmuz 200805 Haziran 200805 Haziran 2008